Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet of beschadigd is aangekomen?
Bij een onvolledige of beschadigde zending verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze Klantendienst. Dit kan via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief).
Heb ik bij Het Belgische Munthuis garantie op mijn artikelen?
Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Indien uw klachten over uw bestelling heeft, vernemen wij dit graag binnen 14 dagen na ontvangst.
Hoe kan ik mijn bestelling veilig retourneren?
U kunt binnen 14 dagen na factuurdatum contact opnemen met onze Klantendienst via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief) en zij zullen u een retourbon toesturen. Hiermee kunt u kosteloos en veilig uw bestelling retourneren.
Wat houdt een reserveringsservice in?
Een reserveringsservice is een reeks waarbij u elke maand geheel vrijblijvend een munt of herdenkingsuitgifte toegestuurd krijgt. Indien u een product niet wenst te houden, neemt u binnen de 14 dagen contact op met onze Klantendienst. Zij helpen uw bestelling veilig en kosteloos terug te sturen.
Hoe kan ik de speciale reserveringsservice behorende bij mijn verzameling annuleren?
U kunt contact opnemen met onze Klantendienst via het emailadres info@munthuis.be of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 078 / 790 002 (lokaal tarief) en zij zullen zonder enige discussie op ieder moment uw verzameling voor u stopzetten.
Retourgemak